Witam na mojej stronie

Posted: 26th Lipiec 2011 by Trener Paweł in Home

Blog stworzyłem z myślą o osobach, które szukają rzetelnych wskazówek ze strony doświadczonego trenera sportu modelującego sylwetkę. Moja długoletnia praca z szerokim gronem klientów pozwoliła zdobyć ogromne doświadczenie w zakresie motywacji i techniki treningów nastawionych na odchudzanie oraz kształtowanie sylwetki Fit.

Wszystkich chętnych do zmiany niezdrowych nawyków zapraszam do współpracy.

Paweł Szczech

Naprawa bieżni

Posted: 19th Marzec 2012 by Trener Paweł in Kluby fitness
Tags: , , ,

Zajmujemy się naprawą i konserwacją bieżni klubowych oraz tych przeznaczonych do użytku domowego. Usługi świadczymy na terenie Warszawy i okolic. Jesteśmy gotowi na naprawę większości marek sprzętu fitness.

Najczęściej wykonywane przez nas czynności serwisowe to:

-smarowanie pasa bieżni

-centrowanie pasa

-kalibrowanie bieżni

-wymiana łożysk

-regeneracja modułów sterujących

Kontakt: 506 830 503

FitTech to wysoko wykwalifikowani specjaliści gotowi na obsługę większości marek sprzętu fitness. Oferujemy naszym klientom łatwy i skuteczny program konserwacji. Naszym celem jest wyeliminowanie przestojów w Państwa klubie. Prewencyjny program konserwacji obniża koszty naprawy starego sprzętu i zwiększa żywotność nowego. Wsparcie naszego serwisu wykracza daleko poza zaleceniami producenta co daje o wiele większy zwrot z inwestycji. Niezawodność, atrakcyjne ceny usług i profesjonalny personel będzie w stanie udowodnić, że wybór FitTech serwis były właściwym wyborem.

http://www.silowniaserwis.pl

Na szybką obsługę mogą mogą liczyć klienci z Centrum Warszawy, Bemowo, Wola, Bielany, Żoliborz, Ochota, Mokotów

Kontakt tel: 506 830 503

Marki najczęściej obsługiwane przez nasz serwis to:

  • Sportsart
  • Lifefitness
  • Precor
  • Cybex
  • Technogym
  • Concept 2
  • BH Fitness
  • York
  • Nautilus
  • Hammer Strength
  • Olimp
  • Hes
  • Sewim
  • Domyos

Jak działa kreatyna?

Posted: 5th Marzec 2012 by Trener Paweł in Odżywianie
Tags: , , ,

Doskonały filmik pokazujący w jaki sposób kreatyna przyczynia się do odbudowy energii ATP niezbędnej w warunkach treningu siłowego (beztlenowego). Kreatyna to jeden z najsilniejszych suplementów powodujących wzrost siły i beztłuszczowej masy mięśniowej. Kreatyna to doskonała alternatywa dla osób, które chcą uformować sylwetkę bez szkodliwych sterydów anabolicznych.

Mięśnie brzucha w Photoshopie

Posted: 11th Styczeń 2012 by Trener Paweł in Śmieszne
Tags: , ,

Filmik ten wstawiam dla wszystkich, którzy popadają w kompleksy patrząc na celebrytów z pierwszych stron gazet. Uwierzcie Mi, że mięśnie brzucha mogą być super wyrzeźbione, ale nigdy nie będą wyglądać imponująco na fotografii jeśli nie zostaną odpowiednio podkręcone. Zobaczcie jak to robią specjaliści przy użyciu Photoshopa. Nawet megagrubas może zostać fotomodelem :-)
Mens Health to czasopismo, które jest chyba najlepszym specem od produkowania sztucznych tworów
 

Atrakcyjność smakowa pokarmu wpływa na jakość trawienia. 

Przygotowując posiłki powinniście zwracać uwagę na dodatki, które uatrakcyjnią smak. Smakowita potrawa pozwala wytworzyć większą ilość enzymów trawiennych na początku układu pokarmowego, a przez to przyswoić więcej składników pokarmowych. Smaczną oprawę posiłków polecam osobom budującym masę mięśniową, zwłaszcza ektomorfikom

Powszechnie znaną funkcją śliny jest funkcja trawienna – dzięki mucynom ułatwia ona formowanie kęsa pokarmowego, zlepia pokarm, nadaje mu śliskość, ułatwia połykanie, zaś zawarta w niej amylaza i inne enzymy trawienne wstępnie trawią składniki pokarmowe[8]:219. Przy tym bierze również udział w umożliwianiu odbierania bodźców, przede wszystkim smaku (przez rozpuszczanie składników pokarmowych)[8]:219[19]. Rozpuszcza ona również i ułatwia wchłanianie niektórych leków (takich jak np. nitrogliceryna i piramidon) już w jamie ustnej. Z drugiej strony ślina pełni także funkcję wydalniczą, gdyż wraz z nią wydzielanych i wydalanych jest wiele substancji takich jak mocznik, kwas moczowy, alkohol, morfina, jodki, tiocyjanki, hormony i niektóre metale ciężkie (Hg, Pb, Bi).

www.wikipedia.pl

Autor: Paweł Szczech

Przepis na batoniki białkowe

Posted: 18th Grudzień 2011 by Trener Paweł in Odżywianie
Tags: , ,

W dzisiejszym artykule chciałbym Wam przybliżyć skład batonika białkowego domowego wyrobu.

Do produkcji użyjemy ogólnie dostępnych składników, tylko syrop z agawy będzie egzotycznym dodatkiem. Czeka Was sprawdzian z umiejętności kulinarnych.

Potrzebne będą:

-płatki owsiane górskie

-masło orzechowe

-migdały

-mus jabłkowy

-żurawina

-mleko sojowe

-gorzka czekolada

-odżywka białkowa

-syrop z agawy (można zamienić na miód)

Sposób przyrządzenia:

200g płatków owsianych górskich, wsypujemy do większego naczynia, które później posłuży do mieszania całej masy składników. Dodajemy do płatków 50g żurawiny, 90g odżywki białkowej (3 miarki), 4 kostki utartej czekolady gorzkiej, 30g płatków migdałowych. Razem wszystko mieszamy, aby dokładnie rozmieścić składniki.

 

 

Do drugiego naczynia dodajemy 60g masła orzechowego, 40g musu jabłkowego, 80ml mleka sojowego i 20ml syropu z agawy. Wszystkie składniki mieszamy dokładnie, aż uzyskamy jednolitą konsystencję, przypominającą rozpuszczony karmel.

 

 

Następnie wlewamy zawartość do pierwszego naczynia, wykonując wcześniej dołek, który wypełni płynna konsystencja. Mieszanie zaczynamy obsypując płatkami płynny środek. Zasypany środek ugniatamy łyżką tak aby stworzyć gęstą klejącą masę, pozbawioną suchych składników.

 

 

 

Tak wymieszane składniki umieszczamy w formie wyłożonej folią i pozostawiamy na 30min w lodówce.

 

 

 

 

 

Batoniki posłużą Wam jako doskonały posiłek potreningowy, wskazany zwłaszcza dla osób budujących masę mięśniową

 

 

100 gram produktu zawiera około 20g protein, 40gram węglowodanów i 10gram tłuszczy roślinnych.

330kcal

Syrop z agawy (zwany także nektarem z agawy) jest środkiem słodzącym produkowanym w Meksyku z niektórych gatunków agawy, głównie z Agave tequilana oraz Agave salmiana. Ma przyjemny smak, porównywalny ze słabym miodem. Jest około trzykrotnie słodszy od cukru, jednocześnie posiadając od czterech do pięciu razy niższy indeks glikemiczny od miodu, dzięki czemu znalazł wiele zastosowań w sztuce kulinarnej.

www.wikipedia.pl

Polecam osobiście jako słodzik do deserów, syrop z Agawy jest dostępny na większości stoisk ze zdrową żywnością. Cena to około 10-15zł za 200ml

Przedstawię Wam krótki opis treningu rozwijającego siłę i masę mięśni.

Zestaw taki powinien charakteryzować się przewagą ćwiczeń wielostawowych z wolnymi ciężarami. Hantle i sztangi ze względu na swoje wolne trajektorie poruszania, wywołują balans angażujący wiele grup mięśniowych oraz obszarów włókien mięśniowych, co sprzyja budowaniu muskulatury.

Podstawowe ćwiczenia takie jak przysiady ze sztangą, martwy ciąg, wyciskanie i podciąganie na drążku to gwarancja sukcesu w postaci atletycznej budowy ciała.

Na początek tygodnia warto złamać schemat i rozpocząć treningi od nóg.

 

 

1. Przysiady ze sztangą 5×10-8-8-6-6

2. Wyprosty podudzi siedząc 4×10-8

3. Uginanie podudzi na maszynie 4×10-8

4. Wspięcia na palcach stojąc 4×15

5. Wspięcia na palcach siedząc

 

Kolejny trening w tyg. to klatka i biceps

 

1. Wyciskanie sztangi na ławce prostej 5x 10-8-8-6-6

2. Wyciskanie sztangi na skosie 4x 10-8

3. Rozpiętki ze sztangielkami na ławce prostej 4×10-8

4. Uginanie przedramion ze sztangą prostą 4×10-8-8-6

5. Uginanie młotkowe ze sztangielkami stojąc (oburącz jednocześnie) 4×10-8

6. Uginanie przedramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 4×10

 

Plecy

 

1. Wiosłowanie sztangą do brzucha podchwytem 5x 10-8-8-8

2. Martwy ciąg 4×10-8-8-6

3. Ściąganie szeroko do karku na wyciągu 4×10-8

4. Ściąganie wąsko do brzucha na wyciągu 4×10-8

5. Wznosy barków, trzymając sztangielki na bokach 4×10

 

Barki, triceps

 

1. Wyciskanie sztangi zza głowy 4×10-8

2. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia pod brodę 4×10-8

3. Wznosy sztangielek bokiem, stojąc 4×10

4. Wyciskanie francuskie sztangielki zza głowy, oburącz 4x 10-8-8-8

5. Wyciskanie francuskie leżąc ze sztangą prostą 4×10-8

6. Wyprosty przedramienia w opadzie tułowia ze sztangielką 4×12-10

Do każdego treningu dołączamy 2 ćwiczenia na mięśnie brzucha, np. skłony na ławce skośnej z obciążeniem 4×15 i podciąganie kolan do klatki w zwisie 4×15, raz w tyg. skrętoskłony na ławce skośnej 4×15

Przerwy miedzy seriami powinny zawierać się od 1,5minuty do 2. Po dwóch pierwszych treningach w tyg. 1 dzień przerwy regeneracyjnej i kolejne 2 treningi po których wykonujemy kolejną 1-dniową przerwę.

Autor: Paweł Szczech

Usain Bolt na siłowni.

Posted: 18th Październik 2011 by Trener Paweł in Celebryci, Trening
Tags: ,

Zobaczcie jaką formę utrzymuje najszybszy człowiek świata, znany sprinter Usain Bolt.

Jak ćwiczy Lewis Hamilton

Posted: 18th Październik 2011 by Trener Paweł in Celebryci, Trening
Tags: ,

Z tego co widać na filmiku reklamowym lewis skupia się na wzmacnianiu mięśni obręczy barkowej. Niezwykłe przeciążenia powstające przy starcie, hamowaniu i skręcaniu bolidu formuły pierwszej powodują olbrzymie obciążenia ramion i mięśni karku. Hamilton stosuje ćwiczenia z użyciem podstawowych urządzeń, które pomagają budować siłę z zachowaniem jak najmniejszej masy ciała, która jest sprzymierzeńcem w walce o odciążenie bolidu.

Spójrzcie na film